محصولات فروشگاه

فروش ویژه تبدیل 1 به 2 سوکت آیفون


تبدیل 1 به 2 سوکت آیفون، استفاده هم زمان شارژر و هندزفری. مناسب برای: آیفون 7 به بالا. ابعاد : 3 سانتی متر ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

دانلود آهنگ جدید تویی انتخابم از بهنام بانی

دانلود آهنگ جدید تویی انتخابم از بهنام بانی

متن آهنگ تویی انتخابم بهنام بانی

یه جوری جورم با دلت دیگه من و تو نداره همش هواتو میکنه این دلی که بی قراره
بخند عزیزم تو فقط آخه زندگی یه باره ...
خودم کنارت میمونم بیخیال کل دنیا نه دیگه فکرشم نکن بیا تا بریم از اینجا
بریم یه جایی که فقط من و تو باشیم و دریا ...
دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم بگم که عاشق شدم نکنی جوابم
دوست دارم دوست دارم تموم دنیا هم بیان تویی انتخابم آره تویی انتخابم
خودتو نگیری واسمو یه کاری نکنی برمو چشات میگیره آدمو تا حالا اینجوری نبودم
تو که چال داری رو گونت شدم عاشق و دیوونت قلبم دیگه شده خونت شدی همه ی وجودم
دوست دارم دوست دارم با چه زبونی بهت بگم بگم که عاشق شدم نکنی جوابم
دوست دارم دوست دارم تموم دنیا هم بیان تویی انتخابم آره تویی انتخابم
 

 

فرمت : Mp3 / کيفيت : 320Kbps

Download

فرمت : Mp3 / کيفيت : 128Kbps

Download

بخش نظرات این مطلب

کد امنیتی رفرش

فروشگاه سایت

فروش ویژه لمینت متحرک دندان - Snap On Smile


لمینت متحرک دندان Snap On Smile، قابل استفاده برای تمامی افراد (با سایز فک های مختلف). طراحی بسیار دقیق و نازک بدون ایجاد مشکل در استفاده . مناسب پوشاندن فاصله های بین دندانی. عرضه شده برای دو فک ...
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 99000 تومان